Wednesday, June 23, 2010

Craptastic

If something is crappy and fantastic, it's craptastic.

Suave shampoo is craptastic.

DQ softserve? Craptastic.

Pabst Blue Ribbon, my 88¢ sunglasses and Dinosaur World are all craptastic.

Craptasticity rocks my face off.

* * *

15 comments:

Bill said...

jack in the box tacos. craptastic! taste great but don't look inside. 99cents for two.

Mr. L said...

Absitively posolute.

And Bill, I've just moved to a city that has a Jack in the Box. The one where I used to live went out of business in the 70s....do I dare try eating their food again?? :)

Bill said...

Mr. L:jitb is fantastic when you're short on cash. Imagine..... 10 tacos for 5 bucks. Yes, you can safely chow down there.

McD's double cheeseburger: Craptastic! 1 buck.

Bill said...

screw tops on wine bottles. seems crappy but very functional. Craptistic?

Chrissy said...

gotta agree about the McD's.. also taco bell, dell taco worst food and worst customer service- no matter where its located.
oh and Bill- did u know the better wineries are getting into screw tops? yep Bonterra- organic, Calif. wine, one of the best... the chards are now screw tops- save on making of corks.

Bill said...

alvin green (the scenario)...craptastic

Amy L. Hanna said...

@ Erin: My Suaved follicles literally wave back atcha.

@Bill: Go cork yourself.

Bill said...

Amy: LOL! Corking ones self sounds Craptastic!

Glass Houses said...

I also have 88 cent sunglasses!! Did you get yours at Marcs?

I have noticed that while functional and stylish, the arms on my 88 cent sunglasses are a tad too short, and so they hug my face very tightly and allow for little airflow.

Big Mark 243 said...

A craptastic pleasure for me is Duncan Hines chocolate chip cookies from the Dollar General..!

Bill said...

smoking a, after sex, cigarette? Craptastic! (tar and nicotine the crap part)

Erin O'Brien said...

Flip flops: craptastic.

Woolworths: posthumously craptastic.

Erin O'Brien said...

And HELL YES, GH, these glasses are from Marc's!

I'm wearing the mothers in this vid. Yikes!

Elisson said...

What Bill said re JitB tacos.

Back in my college days - this is something like 39 years ago - we'd drive to Trenton, a 30 mile round trip, for a few of those 29-cent sawdust and dogcrap tacos. Craptastic indeed.

Bill said...

another craptastic thing. The 20 billion dollar fund to pay claims to gulf residents and businesses: CRAPtastic!