Monday, November 09, 2009

Phone cam round-up


Butter looks like four tiny nipples.


Erin is dumb.


Dig some vintage Triumph.


Tree porn and I love it.


Hey man! Gimme that last spring roll!


Godfather redux.


Here's three bucks, hand over the happy.


Goat flower.


Full frontal nudity.


Road apple.


Onions atop St. Theodosius


Smoke 'em if you got 'em.

19 comments:

dean said...

I could use a fucking happy cookie right about now.

Anonymous said...

$2.95 for a freakin cookie? Also, there seems to be a lot of trash on the sidewalks there. Don't eat butter AND that deep fried crap at the same sitting.

Erin O'Brien said...

I gotta say it, anon, you sure sucked the happy out of my cookie.

Anonymous said...

it's early on the west coast and i couldn't stand someone being happy. 1st cup of coffee downed now and feeling better. now concentrating on the tree porn. got wood? comes to mind.

Anonymous said...

Unfortunately it appears "Woody" had to beat a hasty retreat ("Honey, I'm Home!) and left part of himself behind. Ouch.

RJ

henry said...

don't want to be anon any more. never occured to me that there may be more than one of us! still working on the wood thing.

Erin O'Brien said...

Does this mean I can have the butter now?

erf-o!

Jeff said...

The Godfather redux is hysterical.

Hiding Myself From Me said...

Butter like that comes from the elusive miniature butter cow.

LimesNow said...

Butter nipples, tree porn and happy cookie . . sounds like the wonderful weekend I've just spent in the desert! Thanks for the memories.

Gillian said...

I'd have to ask wots in those Happy Cookies.

Norm said...

OH yeah! A TR3! I used to have one of those. Utter babe magnet. Although several girls of my aquaintance were forbidden to ride with me on account of the hole in the floor on the passenger side. I had to stifle the obvious rejoinder -- no back seat!

Joshua said...

I need about a dozen happy cookies today. I'll settle for the granola bars I made at home last night. That should get me through the next hour or so.

-Joshua

Amy L. Hanna said...

bluarth sez: Love those angle shots.

Quite a vice & virtue theme you got there - even your with your interpretation of the butter pack. But I know you didn't plan it that way.

Hal said...

The tree porn and butter nipples were quite arousing.

Were I female, I think I'd be pregnant by now.

standing on my head said...

geez, butter nipples? what a great idea. i think i have some in the freezer...be back later.

Mr. L said...

Let's think....humans have TWO nipples....cats and dogs have SIX...what IS that thing??? :)

Cosmic Navel Lint said...

I liked 'Road Apple'. Enjoying these continued pictorial vignettes Erin.

Chrissy said...

Never seen butter that color!. ewww
btw, I appreciate your sense of humor even if I haven't had a cup of coffee!lol